גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מחול ובלט

להקת המחול טרישה בראון - 50 שנות יצירה

ארכיון תאריך: 26 יוני 2022

משך: שעה וחצי, כולל הפסקה

אין כניסת מאחרים.
מרכז סוזן דלל
למחול ולתיאטרון גאה לארח את להקת המחול טרישה בראון לציון שנת היובל לפעילות הלהקה. הלהקה בעלת השם העולמי, שנוסדה על ידי טרישה בראון – אחת מחלוצות תנועת המחול הפוסט מודרניסטי, תציג לקט עבודות אשר נאצר במיוחד עבור האירוע, הסוקר את עבודות הלהקה בין השנים 1973-1985. 

ההופעה תתחיל ברחבה המרכזית של מרכז סוזן דלל, בה הלהקה תופיע עם עבודתה Group Primary Accumulation משנת 1973, ובה ארבעה רקדנים השוכבים על גבם במרחק שווה זה מזה יוצרים סדרה של מחוות מתווספות. הלהקה תבצע גם את העבודה Locus Trio משנת 1980, שמקצבה נשען על מתווה של עשרים ושבע נקודות המסמנות קובייה בחלל סביב כל אחד מהרקדנים. 

ההופעה תמשיך על בימת אולם סוזן דלל, שם יזכה הקהל לצפות בשלוש עבודות מדוברות המהוות נקודות ציון היסטוריות בחייה של הלהקה: Watermotor משנת 1978, המתרחקת מהישירות והחריפות של עבודותיה המשימתיות של בראון מהתקופה הפוסטמודרניסטית, ומציגות במקומן תנועה עשירה המסמלת את סגנון העבודות העתידי של הלהקה; עבודות כגון Decoy משנת 1979, נשענת על  העבודה Glacial Decoy – שהיה שיתוף פעולה בין טרישה בראון ורוברט ראושנברג, שעבורה הוא יצר את התלבושות והאלמנטים ויזואליים, וכן Working Title משנת 1985, אחת מחקירותיה הראשונות של בראון, המציגה שמונה רקדנים בתלבושות צבעוניות ונועזות, בעיצובה של אליזבת' קאנון. 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter