גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

אופרה

Anna Netrebko and Yusif Eyvazov

ארכיון תאריך: 1 אוקטובר 2022

משך: שעה ורבע

לראשונה בישראל!
אנה נטרבקו ויוסיף איבזוב
בליווי התזמורת הסימפונית ירושלים ובניצוחו של Marco Boemi


בקונצרט הראשון שלהם בתל אביב בניצוחו של Marco Boemi יבצעו אנה נטרבקו וזמר הטנור הנודע יוסף איבזוב אריות ודואטים מיצירות מופת מעולם האופרה בליווי התזמורת הסימפונית ירושלים.

אנה נטרבקו היא כוכבת האופרה מהמפורסמות והמובילות  בעולם. היא נחשבת לפרימדונה הבלתי מעורערת של זמננו ולכוכבת עולמית ואייקון סטייל. נטרבקו  תגיע לישראל לקונצרט אחד בלבד מלווה בבעלה ובן זוגה לבמה יוסיף איבזוב.  נטרבקו זוכה לשבחים אין סופיים מכל המבקרים בכל רחבי העולם ולא פחות מכך מהקהל. היא מוכרת ומוערצת הרבה מעבר למעגל אוהבי המוזיקה הקלאסית. לפיכך, אין זה מפתיע שאנה נטרבקו הייתה האמנית הקלאסית הראשונה אי פעם, שנבחרה על ידי מגזין TIME כאחד ממאה האישים המשפיעים ביותר בעולם.

העלייה המטאורית של הקריירה הבינלאומית שלה החלה ב-2002 עם הופעת הבכורה המנצחת שלה בפסטיבל זלצבורג בתור דונה אנה בהפקה של "דון ג'ובאני" של מוצרט. לאחר מכן הגיעו חוזים בבתי האופרה המובילים בעולם והופעות באולמות הקונצרטים החשובים ביותר. הוויולטה שלה ב"לה טרוויאטה" של ורדי (זלצבורג, 2005) או המנון באופרה של מסנה (ברלין, 2007) זכו למעמד קאלט, הן הודות לביצועיה הווקאליים והן בזכות המחויבות המוחלטת שלה לקונספט הבימוי. רגעים גדולים בקריירה שלה, כמו פרויקט הווידאו "האישה, הקול" (2004) והקונצרט עם פלסידו דומינגו ורולנדו וילאזון (מונדיאל כדורגל 2006, ברלין) ששודר ברחבי העולם, הביאו לה פופולריות שניתן להשוות אותה רק לזה של כוכב פופ אמיתי.

אנה נטרבקו על הקונצרט בישראל: "אנו שמחים להציג בפני הקהל תוכנית חדשה שתכלול את היצירות המפורסמות ביותר של ג'וזפה ורדי, ג'קומו פוצ'יני רוג'רו לאונקבלו ומלחינים אחרים. כמו כן נבצע שירים נפוליטנים אהובים וביניהם:  O Sole mio, Torna a surriento, Non ti scordar di me , דואטים ואריות מאופרות איטלקיות ידועות  ועוד. אנו מצפים לפגוש את הצופים שלנו בתל אביב!"

עם אנה יגיע לישראל ויופיע לצידה בעלה ובין זוגה המקצועי יוסיף איבזוב. איבזוב בעל הקול הקורן מבצע תפקידי טנור גדולים מאופרות של ורדי כמו "אאידה", "הטרובדור, " נשף מסכות" ו"מקבת", מאופרות של פוצ'יני כמו "טוסקה", "מנון לסקו", "טורנדוט" ו"הגלימה", "קוולריה רוסטיקנה" של מסקני,"אנדראה שנייה" של ג'ורדנו ועוד. את הופעת הבכורה שלו ביצע כקאניו בהפקת האופרה "פליאצ'י" של לאונקבלו תחת שרביטו של פלסידו דומינגו. הוא שר את תפקיד קלאף ב"טורנדוט" של פוצ'יני בפעם הראשונה במטרופוליטן אופרה בניו יורק. באופרה של ברלין ערך את הופעת הבכורה שלו ב" טרובדור" של ורדי, אופרה ששר לאחרונה עם אנה נטרבקו בארנה די ורונה.

איבזוב שר גם את תפקיד הטנור ב"רקוויאם" של ורדי ולאחרונה הרחיב את הרפרטואר שלו לכלול תפקידים צרפתיים כמו דון ז'וזה ב"כרמן" של ביזה. יוסף איבזוב זכה לביקורות נלהבות על הפרשנויות שלו בבתי האופרה הגדולים בוינה, מילאנו, רומא, זלצבורג, לוס אנג'לס, ניו יורק, פריז, ברלין ועוד. הוא מסתובב בקביעות בעולם ושר מול קהל עצום בליל הנשף של לונדון, וינה ובמקומות כמו Waldbühne בברלין יחד עם כוכבים כמו פלסידו דומינגו ודניאל בירנבוים.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter