גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה

צחי סיטון - לאס ווגאס תל אביב! - מופע העשור

ארכיון תאריך: 12 ינואר 2019

משך: שעה וחצי

מופע חגיגי לרגל ציון מופע העשור!
לאחר סיבוב הופעות בארה"ב, המופע חוזר לתיאטרון הבימה לבקשת הקהל. 

פתיחת דלתות חצי שעה לפני תחילת המופע.


משתתפים:
צחי סיטון  (בס-בריטון)
טל ברגמן (סופרן)
גיורא ליננברג/ ערן זהבי : פסנתר וניהול מוסיקלי
רם ארז / שי רן: קונטרבס
הנרי ורד / דורון לאור : תופים
צילום: תמי שחם
הדרכה קולית: פרופ' חנה הכהן

הזמר והשחקן צחי סיטון (תיאטרון הבימה) פוגש את טל ברגמן (האופרה הישראלית) למסע מוסיקלי מלהיב ומרגש אל עיר ההימורים הגדולה בעולם - לאס ווגאס.
המופע כולל את הלהיטים הגדולים והאהובים של בירת השעשועים הראוותנית שבוצעו על ידי מיטב הזמרים שהופיעו בה: פרנק סינטרה, דין מרטין, אלביס פרסלי, ברברה סטרייסנד ועוד.
השירים מבוצעים בעברית, אנגלית, צרפתית ואיטלקית.

הביקורות משבחות!
"סיטון הוא שחקן נפלא וזמר בס-בריטון בעל קול נדיר ביופיו." (עיתון "העיר")

"ערב מושקע, מקצועי ומלוטש, סוחף ומרגש." (חיים נוי, The Marker)

"מעבר לכך שצחי סיטון הוא זמר בס-בריטון מהשורה הראשונה עם קול קטיפתי, הוא פרפורמר אשר בנוכחותו מצליח לכבוש את הבמה, ולהגיש את השירים עם פרשנות ועם סגנון ייחודיים לו, בכריזמטיות, בחיוך ועם הרבה חן. ניכר כי הוא זמר אשר נהנה מעצם השירה, אך בעיניי העובדה שהוא יוצר קשר מיוחד עם הקהל, משרה קסם אישי רב, ומתמסר לשירה ולהגשה, אשר כוללת קטעי קישור המבוצעים לעילא, היא זו אשר מביאה לתוצאה משובחת זו. יצוין, כי במופעים מסוג זה ישנה נטייה לבצע את השירים בתרגום לעברית ולא לבצע אותם בשפת המקור, אולם במסגרת מופע זה הוא מפגין את כישוריו בשלוש שפות - עברית, אנגלית ואיטלקית - והוא עושה זאת בדייקנות וברהיטות מרשימות. כמו כן, בהדרכתה הקבועה של פרופ' חנה הכהן, הוא מפגין יכולת קולית מרשימה ומגוונת תוך שליטה מוחלטת בסגנונות רבים." (אלעד נעים, פרשן)

"אני ממש מעריכה אנשים שיש להם אומץ להפוך את החלום שלהם למציאות. למשל צחי סיטון, שמעלה בימים אלה את המופע "לאס וגאס - תל-אביב". לבחור יש על הקיר שני תארים במנהל עסקים, אבל טיול אחד בארצות הברית הבהיר לו שהדבר שהוא באמת אוהב לעשות (ולא פחות חשוב – יכול לעשות בהצלחה) הוא לשיר שירים של אייקונים מוזיקליים שעליהם גדל. כך החל להתגלגל רעיון המופע שלוקח את הקהל דרך השירים אל מחוזות רחוקים ונפלאים של אהבה, חטאים והמון סקס אפיל. ב"לאס וגאס-תל-אביב" סיטון עושה כבוד לפרנק סינטרה, דין מרטין ונט קינג קול. כמעט כל אחד מהשירים מבוצע גם בעברית וגם בגרסת המקור הלועזית. אי אפשר שלא להישבות בקסם שלו. בין השירים מנדב צחי סיטון לקהל גם פיסות של מידע על האומנים, מה שמוסיף המון עניין למופע אבל בעיקר יצר אצלי את התחושה שסיטון הוא לא סתם פלקט שמזמר, אלא בחור עם ידע ויכולת להעביר מסרים בצורה מעניינת ומשעשעת." (מיכל בן דוד,"הבמה")

"המופע לוקח את הקהל דרך השירים אל מחוזות רחוקים ונפלאים של אהבה, חטאים והמון סקס אפיל. סיטון עושה כבוד לפרנק סינטרה, דין מרטין ונט קינג קול. כמעט כל אחד מהשירים מבוצע גם בעברית וגם בגרסת המקור הלועזית. אי אפשר שלא להישבות בקסם שלו. בין השירים מנדב צחי סיטון לקהל גם פיסות של מידע על האומנים, מה שמוסיף המון עניין למופע אבל בעיקר יצר אצלי את התחושה שסיטון הוא לא סתם פלקט שמזמר, אלא בחור עם ידע ויכולת להעביר מסרים בצורה מעניינת ומשעשעת" (מיכל בן דוד, "הבמה") 

"תשכחו לרגע את הפארקים והקיסריות, עזבו הכל, אם אתם מעריכים ואוהבים מוזיקה לשמה, אם אתם יודעים להעריך מבצעים מלוטשים ברמה בינלאומית, שריינו לעצמכם מופע עם זמר בס-בריטון מהשורה הראשונה של המבצעים, בעל גוון קטיפתי בקולו, מעניק לקהל שעה וחצי מלאות עם מיטב השירים ממחזות הזמר ולחוות את המופע הזה כשזמרת האופרה הדהימה בביצועיה. המופע כולל דואטים מרהיבים ביופיים המוזיקלי. מדובר בשעה וחצי תמימות של עונג לאוזניים עם שירים מצוינים, מתובלים בקטעי קישור המעלים חיוך ומשאירים טעם של עוד" (יובל אראל, כתב תרבות).
 
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter